tisdag 12 februari 2013

Glöm inte middagen!

Vilket kaos jag har orsakat! ... Och här hemma i kollektivet är det inte ens jag som bakar semlorna, det gör Mini-me (Alltså tjejen som är tio år yngre än mig och gör allt jag brukar göra, så jag inte behöver göra det längre. Eventuellt vet hon inte om att jag kallar henne Mini-me, så ni behöver kanske inte berätta?), som för övrigt sitter framför TV:n och hojtar åt skidåkarna, det ger en märkligt hemtrevlig känsla.

Jag gör soppan, som alla måste äta pliktskyldig av innan de får äta semla. Ordning och reda!

Japp, jag tog en bild på tärnad zuccini.
/Elin

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Här blev det också soppa! Med tvång och allt. Sedan var alla skitnöjda över de MAKALÖST goda semlorna. Trots allt. Men gör inte om det. *hytter med fingret*

Kram Lillstrumpan, det är tur att jag har dig! Kom hit och ät semla i morgon vetja! Finns några kvar...

/A

Kära Syster sa...

Hurra, jag kommer!

/E