måndag 1 oktober 2012

Grattis på första oktober!

Inkastad i vardagen igen vill jag liksom hålla kvar bokmässekänslan ett tag till. Så resväskan får ligga ouppackad och högen med bokmässeinköpta böcker är en prydnad på köksbänken. Åtminstone tills Fotografen kommer hem och klagar på alla böcker som har börjat drälla lite varstans.

Annars då? Vilken oktoberdag, får man väl säga. Jag har inte ens varit utanför dörren, det verkar alldeles för kallt och rått för det.

Istället har jag (förstås jobbat, men också) läst snart halva en av dessa:


/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Ooh, vilken? Berätta, berätta!

/E

Kära Syster sa...

Nä. Eller ska vi köra gissningslek? Vilken bok tror du att jag lyckas läsa halva av på bara två timmar?

Btw, saknar uppdatering av hur det går för dig. Kräver inget eget inlägg om 50 ways.. (rätt snarlikt 50 shades... när jag tänker på det) du kan svara här bara. Får jag ta över snart?

/A