måndag 26 januari 2015

Ny regel: alla slags nyheter tas emot på morgonen

Men ÅH! Här har jag haft en superbra dag, fina lektioner med fina klasskamrater och rep med fina bandet, toppat med en kopp te och två avsnitt "New girl". Skulle bara kolla mailen innan jag går och lägger mig, och får värsta tråkiga mailet. Inget livshotande, det är bara min hyresvärd som är en bajskorv. Där, jag sa det. Och jag tar inte tillbaka. Nu är jag för irriterad för att sova!

Fast det hjälpte lite att skriva av sig.

/Elin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh nej... Är hemskt att få elände slängt i ansiktet precis före sovdags... Om man ändå ska försöka se nåt positivt i tidpunkten så fick du ju åtminstone ha en härligare dag än om du fått beskedet på morgonen.. Håller tummarna att det blir fint allt ändå. /KarinS

Kära Syster sa...

Mmmm... bajskorvar. Den del av livet man måste stå ut med tror jag?

/A

Kära Syster sa...

Som sagt, allt blir bättre när man får skriva av sig!
Och ja Karin, det är ju faktiskt mycket möjligt att dåliga nyheter är värre på morgonen…

/E