tisdag 21 oktober 2014

Ok, tisdag eftermiddag, BRING IT!

De senaste två onsdagarna har jag legat som en liten trasa i soffan halva dagen. Jag tror att det har att göra med kören som jag nyligen startat, och det faktum att den infaller på samma dag som kören jag redan hade. Fyra timmar energiskt körledande med en ynka halvtimmes paus i mitten. Efter förra veckan försökte jag analysera vad jag kunde förbättra för min allmänna psykiska hälsas skull, och kom fram till att mycket ligger i planeringen. Det var ingen svår fråga, egentligen, det brukar vara problemet med det mesta jag gör.

Så nu har jag ägnat dagen åt att planera, jag har skrivit allt på SAMMA papper (okej nästan allt, men jag ska sitta 40 minuter i kollektivtrafiken) och vilat ordentligt. Samt ätit äppelkaka och druckit te.

Jag berättar i morgon hur det gick.

/Elin

Inga kommentarer: