fredag 25 april 2014

Eventuellt sitter jag och skakar med ena benet och skriver om vartenda ord pga skrev för fort också

Och så blev det fredag! Och jag har ägnat större delen av dagen åt att skriva en navelskådande reflektion om... reflektion. Hoppas den godkänns. Jag skrev meningsskapande hundra gånger och stavade fel varje gång. Nu när jag tänker på det är jag inte ens säker på att det är ett riktigt ord.

I helgen blir det maratonpass i nya butiken, som knappt har något golv än men öppnar på måndag. Det blir spännande. Jag tänker mig att jag ska lyfta saker och ställa ner dem någon annanstans. Hoppas det hjälper.

Har kanske eventuellt ätit lite för mycket socker, för att kompensera bristen på fredagskänsla. Jag har en aning om att det smittar av sig på språket.

Så nu sover jag. Jo, en sista sak. Jag missade att tömma tvättstugan i tid, så nu hänger det trosor över hela lägenheten. Det var bara det.

/Elin

Inga kommentarer: