måndag 10 februari 2014

Min onda sovcirkel

Eftersom jag sov dåligt hela helgen, la jag mig tidigt igår och såg fram emot en god natts sömn i min egen mjuka säng. Tji fick jag! Klockan ett tog jag med mig täcke och kudde till soffan och la mig där och läste. Sedan kollade jag på tv, drack vatten, studerade stjärnhimlen, gick på toa... Jag vet inte när jag somnade, men det var nog vid tre-snåret. Väcktes när Fotografen gick upp halv åtta och hittade mig på soffan.

Antagligen skulle jag min nattsömn må bra av motion, men idag har jag just inte gjort annat än att knåpa ihop en lektörsrapport och den blev precis ivägskickad, såatte... Det blir ingen frisk luft idag och därmed antagligen en sömnlös natt igen.

Men i morgon! Då tar jag nya tag.

Yeah, right.

Till dess ska jag njuta lite till av helgen som var med den här bilden. Jag kallar den: "När jag spöade tjejerna i scrabble." Å, ljuva minnen!


Note to self: Skulle jag ha svårt att sova i natt, ta för sjutton fram datorn och håll Urmakaren sällskap! Det skulle han gilla.

/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Jag har hört att självgodhet kan ge upphov till sömnlöshet. Bara ett löst rykte, alltså... Som jag kanske eventuellt har startat på Flashback.

/E

Kära Syster sa...

Haha, dansandet har gjort dig på hugget! Gillar!

/A