fredag 1 november 2013

Hej NaNoWriMo!


Hittills sköter du dig mycket bra. Ville bara säga det.
Jag har till exempel ätit tårta. Det visste jag inte att man fick när Nano startar, men så är det tydligen. Åtminstone i det här hemmet. Tårta är bästa sortens muta.
Och så har jag fått paket! Det var en ännu större överraskning, men Strumpan gjorde slag i saken och gav mig – stumpor! Happy Socks för en Happy start på NaNoWriMo.


Efter det uppvaktandet var det inte mer att fundera över. Så jag dundrade in 1727 ord på en och en halv timme ungefär. Karaktärer introducerade, händelser igångsatta, övergripande tema presenterat.

Känner mig redo för fredagsmys nu. NÄÄ! Skoja bara, jag ska tillbaka till Urmakaren.

/Anna

1 kommentar:

Vilse sa...

Paket och tårta, sicken grej! Jag fick glass av R, den som jag längtat efter hela vackan. =)