torsdag 14 mars 2013

Lillstrumpa och flickfotografen

På grund av de märkliga omständigheterna som livet ibland kastar in oss i befann jag mig, tillsammans med bandet, i Bingo Rimérs studio i onsdags. Ja, bilden säger väl allt. Det bjuder jag på. (Och Fredrik, som råkade hamna i bakgrunden och inte vet att han hamnar på bloggen. Eller ens att det finns en blogg. Oops.)


Bingo bara: "Upp på höskullen!" Och vi bara: "Eh..."

Jag tänkte lite på mitt 11-åriga jag, som började spela fiol för att det verkade kul. Och ja, det blev det ju.

/Elin

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

Det här var fint!
Jag återuppstår i morgon tror jag.
Fint tack gonatt liksom

/A

Vilse sa...

Det där gör ju liksom till och med Kalle Moreus grön av avundsjuka. Vilken stil, känsla, närvaro! Coolt!

Kära Syster sa...

Haha, pinsammast i år! Men om jag träffar honom någon gång ska jag ge honom några råd.

/E