torsdag 7 mars 2013

Hur kan det redan vara torsdag?

Glömde blogga igår.
Eller hann inte.
Först skrev jag (SKREV!)
Sedan skjutsade jag Fotografen till stan, letade parkering i city vid lunch, HITTADE parkering.
Promenerade till butiken.
Jobbade till stängning, kl 20.
Åt kvällsmat vid halvtio (kollade första avsnittet av Arrow!)
Stöp i säng.

Men det är inte allt.
I kassan var det så lugnt att jag skrev vidare på avsnittet jag slutade vid på förmiddagen.
Klottrade minibokstäver på ett vanligt A4-papper.
Uppskattningsvis blev det 450 ord.
Strax vet jag om de passar in bland resten.

Och alltså. Arrow. Sådär skönt cheesy, liksom. Fotografen såg ett gäng avsnitt till efter att jag somnade igår. Jag tänker också att jag vill se mer.


Jaha, det blev spretigt så det förslår. Förhoppningsvis är den röda tråden tydligare i bokmanuset. Har en del att skriva nu.

Uppdatering: Det var drygt SEXHUNDRA ord jag fått till. Och SOM de passade in. De var ett SMÄCK!

/Anna

Inga kommentarer: