måndag 31 december 2012

Gott nytt år bloggen!

I år spenderar Lillstrumpan och jag nyårsafton på skilda orter. Det går ganska bra.
Här är jag till exempel. I Ångermanland:


Samtidigt hänger Elin med vänner i Sörmland:


För tillfället inväntar mitt sällskap och jag efterrätten som står på spisen. Några fyrverkerier blir det inte eftersom värdparet har tre hundar.

I övrigt pratar vi mest om att 2013 bara kan bli ett bättre år än det som varit. Så välkommen nya året! Äntligen får du ta över!

/Anna

4 kommentarer:

Suzan sa...

God fortsättning på 2013!

Terése sa...

Gott nytt år Anna och Elin! Snygga ni är!

Jag tror på 2013. Det hör blir bra.

/kramar från Tette

Terése sa...

*här

Kära Syster sa...

Tack bloggvänner! Vi tror också skarpt på 2013. Det måste bara bli ett bra år..:)

/Anna