onsdag 21 november 2012

Pappan in da house

Det blev kväll och middagsplanering och efterrättsbakning och lite dammsugning och inte särskilt mycket mer bokskrivning.

Pappan är i stan för något slags möte (han pratar om frukost på Sheraton, jag smider långsökta planer för hur man smiter med) och då vill man ju gärna visa sig från sin bästa sida. Plus att man gillar äppelpaj och vanligtvis inte har någon att äta äppelpaj med eftersom Fotografen inte är så förtjust i varma äpplen.


Strumpan bjöd också in sig och var väldigt nöjd med mat och fika. Så nöjd att jag tänkte slänga på henne texten jag skrivit idag för att få ett kort utlåtande om hur den fungerar (i PRESENS, remember?). Men se det hade hon ingen ork till alls. Snopet för mig. Istället fixade jag pdf:er och mailade henne och bifogade ett diskret hot. Hoppas, hoppas att hon har något att säga i morgon istället. Or else...

/Anna

Inga kommentarer: