lördag 17 november 2012

Jobba, äta, sova

Alltså, de här veckorna. Visst går de på droger? Så måste det vara. Tycker bara att jag hinner pusta ut så är det helg igen. Och ja, jag jobbar fortfarande i butiken alla helger.

Det är kul nästan jämt. Riktigt kul. Men idag kändes det segt att gå dit. Tankarna var någon annanstans, kroppen trött. Jag vet inte, någonting var det. Fast som vanligt flög dagen fram och vips var det dags att åka hem igen. Bara det att vi inte åkte hem. Vi ställde oss i entimmeskön till Flippin' Burger för ett bord och en burgare. Helt klart värt! Sedan kollade vi på Downton Abbey. Också värt. Nu håller vi oss mest vakna med diverse program på Discovery. Lär mig en massa saker jag inte behöver veta. Klart ovärt.

Påminner mig om att man faktiskt får lägga sig nu. Ska för sjutton jobba i morgon också!


/Anna

Inga kommentarer: