onsdag 19 september 2012

Kvinnorna i sjön

Ärligt talat vet jag inte om jag kommer att våga läsa Lars Rambes senaste bok. Måste kanske lämna över den till Strumpan att börja så hon kan censurera de läskigaste delarna. Eller åtminstone förvarna om det är en sån där bok man bara kan läsa i dagsljus. I så fall är det rätt kört fram till april.

Men för att hålla sig till ämnet:

Jag var på Lars Rambes releasemingel ikväll och det var otroligt trevlig! Kände ingen när jag kom, hade hälsat på en hel hög människor innan jag gick.


Ja, och så var det med det.


/Anna

2 kommentarer:

Pernilla Alm sa...

Och så var det med det?
Det där är inte ens en cliffhanger. Kom igen. The dirt!

Kära Syster sa...

Sorry, inget dirt där inte. Eller är det namn du vill ha? Här kommer en bunt utan invertes ordning eller betydelse: Lars (duh!), Danne, Magnus, Susanne, Eva (Boktokig!), Fredrik, Varg, Anna, Micke, Anders, Stefan... (okej, de där sista hittar jag kanske på, med det är inte helt omöjligt att de faktiskt heter så. Stefan liksom. Jättevanligt. Faktiskt.)

/Anna