söndag 19 augusti 2012

En filmhelg senare

Joråsåatte. Den där listan som Fotografen presenterade i fredags är avverkad. Och det med så god marginal att vi har tid att slökolla på Bourne Supremacy (2004) på trean nu.


Bara Inception (2010) har inte fått ett eget inlägg, eftersom det inte är första gången jag ser den. Däremot hittar jag inget gammalt inlägg om den och det var ju snopet. Inception är annars en film i sitt eget slag, det är DiCaprio och Nolan och fruktansvärt spännande. Det är inte ofta jag har svårt att sova efter att ha sett en film (fast håller mig förstås borta från skräckisar), men med tanke på att Inception leker med tanken på möjligheten att extrahera information från det undermedvetna medan man sover, så ... ja, kan man säga att jag drog täcket över mig med en rysning.


Dessutom var extramaterialet riktigt bra!

/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Åh, jag vill se extramaterial! Har inte sett film på två veckor. Är ganska utsvulten.

/E

Kära Syster sa...

Snart kära syster! Snart kan vi kolla på film tillsammans ungefär jämt och hela tiden. Blir fina grejer det.

/A