torsdag 22 mars 2012

Och däremellan dricker jag vatten

Det blev rätt tomt här igår, ser jag. Så kan det bli.
Efter en förmiddag hemma med bokmanus begav jag mig till kontoret där vi slog skallar ihop kring ett pitchmaterial. Sedan åkte jag hem och stretade vidare med boken.

Klockan fem i morse gick jag upp och skrev vidare, men efter någon timme var kroppen inte riktigt överens med mig så jag sov en stund på soffan. Tja, och snart ska jag till kontoret för att redigera pitchmaterial och ha ett möte.

Blablabla, hur tråkigt låter inte det här egentligen? Man vill ju skona världen och låta bli att blogga om det liksom.

Det där med juicen var förresten inget substitut. Allt som allt två glas igår var förstås inte i närheten av att drabbas av juice-överdos. Just nu är taktiken att invänta kaffesuget. För jag vet att det kommer, tids nog.

/Anna

Inga kommentarer: