söndag 26 februari 2012

Fotomodell och recensent, jag tycker jag har gjort mitt dagsverke

Jag har cyklat idag. Först till affären för påfyllning och sen till T (as in Studio T) för plåtning. Efter en massa bilder, som på grund av ljusexperiment inte blev helt lyckade, såg vi "One day"(2011). Inte så dålig som jag trodde, inte alls.


Jag tycker att både Anne Hathaway och Jim Sturgess gör sina karaktärer rättvisa (vilket slitet uttryck), fast det är synd att man inte vågade casta riktiga skottar (de försöker markera accenten men får aldrig riktigt till det). Betyg definitivt sevärd.

Så gick en lördag och kommer aldrig åter... I morgon är jag i studion igen, för att fortsätta inspelningen!

/Elin

(Vad hade cyklingen med något att göra, kanske någon undrar? Bara att det var första gången för i år och det är så otroligt skönt att kunna ta sig någonstans på tio minuter istället för en halvtimma. FREEDOM!)

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

NEJ typiskt, jag som ansträngde mig så för att få in ett lördagsinlägg! 11 minuter för sent. Och här sitter jag uppe och skriver kommentarer åt mig själv istället för att gå och lägga mig. Jag borde skaffa katter och börja prata med dem. Crazy catlady.

/E

Sandra sa...

Gör som jag, fejka publiceringstiden! Gör jag alltid när ett inlägg för dagen blir skrivet efter midnatt. :)

Kära Syster sa...

Hey, crazy catlady! Hahahaha, ville bara säga det. Och kanske: nu går vi och sover därmed basta!

/A