fredag 4 november 2011

Fotosession

Äntligen har vi träffat lite folk idag! För jo, det kan sannerligen bli för mycket av det goda, Lillstrumpan och jag har den effekten på varandra. Efter den här veckan kommer vi att befinna oss på avgiftning på tryggt avstånd och sedan ska nog behovet att träffas smyga sig på igen.

I kväll har vi hängt på Studio T och ätit kvällsfika och blivit fotade och druckit obskyra mängder te. Det är ungefär det man gör hos Timmysson (fast det är bara jag som kallar honom det), upphovsman och visionär. Han var glad att få besök som han kunde fota så det var bara att ställa upp. Tyvärr missade jag att föreviga fotografen eller ens fotostudion på bild. Men däremot kom jag ihåg att knäppa ett kort på paketet jag hade med mig som invigningspresent (en fotobok, förstås!) och på tekannan med tvåhandsfattning (eftersom den är så stor att den inte går att hålla i annars, true story).



/Anna

Inga kommentarer: