lördag 23 juli 2011

Three done, [hundreds?!] to go

Idag har jag utvecklat och i text gestaltat 3 (tre) av alla lappar Lillstrumpa klottrade ner till mig fem sekunder innan jag tog tåget därifrån i torsdags. Jäpp, mycket ambitiöst. Men hon klarade det, fick ner huvuddragen av min historia på en massa (känns som hundra ungefär) papperslappar.

Det blev en promenad också. Insåg att man kan gå vilse trettio meter från E4:an.



Sen gick vi hem och lagade älgfärssås med pasta. Nu blir det paj med en massa olika bär i. Jag tror den är god. Till det slöar vi framför Sagan om Ringen med kommentarer. Bra lördag. Orättvist att inte alla får ha det lika bra, tänker jag.



Senare föreställer jag mig att jag kommer skriva (minst) en lapp till innan läggdags. Det vore förträffligt. Ska bara fika först.

- Anna iPhonebloggar

Inga kommentarer: