måndag 25 juli 2011

I afton svensk deckarthriller

Jag har hemskt svårt för människor som pratar fastän de inte har något att säga. Där har du den enkla anledningen att jag inte har skrivit några inlägg, för likaledes ser jag föga anledning att blogga när det inte finns något att berätta. MEN, kan man tänka då, är det inte liksom det hela bloggandet handlar om? (Kan man i alla fall tänka lite elakt när man läser vissa bloggar... inte vår alltså.) Anyways, lite har jag ju faktiskt gjort på senaste tiden. Till exempel kopplat ihop min fenomenabla mobila studio och faktiskt spelat in några spår på den, med mysigt bakgrundsljud av mamma som diskar. SAMT skrivit en refräng. Jag är grym på refränger, måste jag säga. Synd att låtar inte bara består av refränger. Eller ska jag lansera 30-sekunders-låten?

I bakgrunden skjuter Johan Falk skarpt och svär så mina öron krullar sig.

/Elin

Inga kommentarer: