tisdag 21 juni 2016

Sommarlov


... Glömde jag visst berätta att jag har! Det går till ungefär såhär:

Först sover jag lite för länge, försöker bli bättre på att vakna i vettig tid. Efter frukost spelar jag kanske lite piano, några psalmer ur Koralboken och något körstycke. Det känns som att jag blir en millimeter bättre på en mil, men trägen vinner osv. När hjärnsynapserna är nära att kollapsa så går jag ut och går, eller springer. Sen lunch! Resten av dagarna: läser, går på Parkteater, rotar i second hand-butiker, fikar med vänner, spelar gitarr. Jag har en ambition att spela in alla mina låtar också, så det... Ska jag ta tag i. 

Det vore ju fint att skriva några nya också. ... Men det är ett helt eget kapitel.

/Elin

1 kommentar:

Kära Syster sa...

Värsta perfekta Gilmore Girls-livet alltså! Unnar dig verkligen all vila. Och hoppas att du snart snart spelar in låtar...

/A