onsdag 17 september 2014

What else is new?

Hej bloggen! Sen sist vi sågs har jag börjat skolan, grottat ner mig i körmusik, övat piano till galenskap, börjat spela i stråkkvartett, sjungit de första julsångerna, börjat i en gospelkör och gjort ett AWSOME arr på en Damien Rice-låt till Kompiskören, som också har startat för terminen. Så har jag lagat mat, sovit och sett en massa film också. Se där, nu är vi ikapp!

Jag kan dra mig för att ringa personer som jag inte har pratat med på länge, just för att det blir så himla mycket att gå igenom. Lite samma sak blir det med bloggandet, det blir svårt att göra ett litet inlägg om, säg skosnören, när man inte har någon kontext att lägga det i. Men nu är det fix och klart! Nu vet ni allt.

Så apropå ingenting, jag gillar att killarna bakom på tåget sitter och pratar träning. På seriös nördnivå, tänk muskelfibrer.

/Elin

2 kommentarer:

Vilse sa...

Och jag gillar att du inte bara tjuvlyssnar och myser över det, utan även rapporterar vidare. Kör hårt med körandet! KRAM!

Kära Syster sa...

"kör hårt med körandet"... hahaha...
kram!
/E