onsdag 24 september 2014

Den tiden på året

För den som har missat: det verkar som att bokmässan börjar i morgon. Bror sitter på tåget ner till Götet, syster verkar redan vara där, och alla andra också. Utom jag. Jag sitter hemma och lyssnar på Ed Sheeran och bakar chokladkaka som tröst.

Men, apropå Syster Yster: Jag läste något oroväckande på Twitter häromdagen att hon INTE ENS HAR PROVPACKAT! ... Är det bara jag eller är det här något vi borde undersöka? Hur har det gått? Har hon tagit sig till Göteborg eller står hon fortfarande hemma i sovrummet och kliar sig i huvudet över vad hon ska stoppa ner först? Eller råkade hon gå av tåget i Skövde i rena förvirringen och jagar runt i en desperat jakt på nya strumpbyxor?

Stay tuned, förhoppningsvis får vi snart svar!

/Elin

1 kommentar:

Vilse sa...

Jag vill bara klargöra (eftersom jag märkt att du inte behärskar telepati) att jag älskade det här inlägget.

Och du. Kom med nästa år.