lördag 2 augusti 2014

Fönstren - fortsättningen

Alltså, jag har badat och åkt båt och läst ut bra bok och köpt nya bra böcker och ätit jordgubbar och grillat lite i sommar. Bevisen finns på twitter och instagram om man inte hittar dem här. Men mest har jag målat fönster.
Så alla förstår nog storheten i att idag kunna hänga (de flesta av) dem på plats!


Och ändå är jag inte fullt nöjd med att hänga i mitt hus just nu. (Mitt hus! Jag har ett hus!) Jag vill dyka tillbaka ner i berättelsen om Quentin som upptäcker att han har magiska förmågor och inte komma tillbaka till verkligheten förrän det är dags att åka på skaparresa och försvinna in i min egen magiska berättelse. Det är vad jag vill.


Fönster liksom. Hur bedårande de än är, har de fyllt kvoten nu.

/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Åh, så himla fina fönster! Och åh, vilken himla fin bok! Ganska bra sommar va?

/E

Kära Syster sa...

Det är sannerligen himla fina fönster! Det är en riktigt bra bok! Och sommaren är rätt fantastisk.

/A