fredag 7 mars 2014

Idag var första dagen

"Du får väl stå bredvid och se intelligent ut", sa han och så knackade vi på.

Det är jättelänge sedan jag jobbade första dagen på ett nytt jobb. Men idag hände det. Jag följde med på en fotografering hos ett företag som behövde nya bilder till sin hemsida. Och upptäckte att min nya arbetsgivare är en hejare på att få vanligt folk att se glada ut på bild. Själv gjorde jag mitt bästa för att inte vara i vägen. Och ja, se intelligent ut.

På måndag hoppas jag bli ännu klokare på vad jag egentligen ska arbeta med som studiokoordinator. Tills vidare är jag bara väldigt nöjd med att det står "koordinator" på ett anställningsavtal som ännu inte är påskrivet.

Var så säkra, fortsättning följer.

Men ikväll firade vi med champagne, pizza och Femte Elementet (2007).


/Anna

3 kommentarer:

Vilse sa...

Champagne-a på och grattis igen till nya jobbet! Hoppas allt klickar på alla sätt under veckan som kommer.

Anonym sa...

Vad roligt, grattis till jobbet!

Lugn. Det ordnar sig. sa...

Wow, vilken grej. Studiokoordinator låter ju jätteroligt! Hoppas allt går fint nästa vecka. :-)

/Liv