lördag 25 januari 2014

En födelsedag senare

Igår kom Elin hem till mig och dukade fram frukost och tårtfika, sedan åt jag lunch på stan med Fotografen, strosade i butiker och okynneshandlade lite. På kvällen mötte jag Sandra på Operan där vi såg premiären av The Emperor. Väldigt magiskt, särskilt från tredje raden från scenen. Eftersnacket tog vi på smockfulla Wirströms under Lureenas spelning och så avslutades dagen hemma i soffan med te och bakelser. Å, om man ändå kunde fylla år oftare. Utan att bli en dag äldre, alltså. Med det sagt, bakar Strumpan födelsedagscheescake till mig i detta nu.






/Anna

4 kommentarer:

Sandra sa...

Haha, ja, det ser verkligen ut som att du (eller vi) är med i bandet!

Trevligt att få vara en del av din födelsedag!

Vilse sa...

Låter som en toppendag!! Önskar jag också varit en liten del av den, men jag är glad att jag får räkna ner till den sjunde.

Vilse sa...

Födelsedagscheesecake dagen efter födelsedagen alltså? Sicken syrra!

Kära Syster sa...

Jajemen! Så har man sitt på det torra resten av året. Spelningen gick för övrigt galant, vi hade lika kul som det ser ut på bilden.

/E