fredag 29 november 2013

MAGNETIKA: 50.251 ord

Det gick av bara farten. Och nu är det mitt i natten.
Tror att jag måste pusta ut lite (och med pusta ut menar jag sova) och samla tankarna.

Just nu känner jag mest att det är helt sjukt att jag fått ihop ett första utkast till en roman på bara tjugonio dagar. Obegripligt rentav.

Himla fint då att gänget på NaNoWriMo tjoar så glatt när man går i mål. Det gör det lättare att förstå att fantasivärlden man ägnat sig åt under november, trots allt var på riktigt.


/Anna

4 kommentarer:

Lugn. Det ordnar sig. sa...

HURRA! Så alldeles fantastiskt! Sjukt bra jobbat! :-)

/Liv

L sa...

Härligt! Bra jobbat!!

Vilse sa...

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!
Vem äger? ANNA!
Vad är det hon gjort? VUNNIT!

Grattis!!

Kära Syster sa...

Å vad vackert ni tjoar! Tack tack, jag är helt slut men det var det värt. Har dock spenderat dagen med att försöka fokusera på att det är Elins födelsedag och ingenting annat. Så det är ljuvligt att läsa det här!

/A