onsdag 30 oktober 2013

Jag börjar bli en sån där som sitter på bussen och pratar högt för sig själv

Nog för att jag har haft många konstiga veckor sedan den här hösten började, men det här är nog den konstigaste.

Igår: Kom hem från dubbla körrep och var så hög på musik att jag inte kom i säng förrän halv tolv.

Idag: Från dubbla pass i pedagogik, helt oskyldigt, till rep av Brahms rekviem med kammarkören, vidare till medverkan i fundraisingkonsert där även Benny Anderssons Orkester spelade, till Spånga för att ta över nyckel till lägenheten (iiii!).

I morgon: Inspelning i studio med Lureena, vidare till att bära lådor och bestämma färg på sovrumsväggen.

Inte så att jag klagar, men jag börjar ha lite svårt att hitta sammanhang i vardagen...

BAO, från längst bak i Stora salen, KMH. Tommy och Helen står i mitten!
/Elin

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Alltså, jag lever ju med den här tjejen (några dagar till), men det är nu, när jag ser det svart på vitt, som jag kan instämma med att det sannerligen är en knasig vecka. Det är mycket nu, skulle man kunna säga.

/A

Vilse sa...

Men Helen och Tommy och Benny!! Och körer och studioinspelningar och jag vet inte allt... får börja kalla dig med för Ers Coolthet tror jag. KRAM!