fredag 13 september 2013

Och så kom den femte dagen, men det märktes inte särskilt mycket

En minst sagt loj stämning har lagt sig över den lilla lägenheten i den stora staden. Syster Yster och Fotografen förbereder sig för morgondagens filmjobb och Lillstrumpan försöker smälta veckan som gått.

Veckan som gått: Jag har gjort en massa nya saker med en massa nya människor (har fortfarande inte ens hälsat på alla i klassen) och försöker vänja mig vid känslan av att inte längre vara bäst på allt, utan bara en i mängden. Försöker acceptera att jag går en utbildning för att lära mig och inte väntas kunna allt på en gång.

I morgon härjar jag i butiken, sen tar jag helg i Nyköpingen. (Jag har fått en märklig dragning mot bestämd form av substantiv, ha tålamod så går det kanske över.)

Trevlig helg på er!

/Elin

Inga kommentarer: