tisdag 24 september 2013

Jag sa ja!

Den där lägenheten, som jag har gått och suktat efter? Det verkar som att den är min nu. Jag önskar att jag kunde säga det med lite mer entusiasm... Jag försöker igen:

DEN ÄR MIN NU! JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!

Nästan övertygande va? Vi håller oss till det. Och så tänker vi inte på att den kostar mycket mer än vad hade trott från början, att hyresvärden tittar misstänksamt på mig och verkar vara beredd att slänga ut mig så fort jag gör ett ljud, och att jag inte vet när jag får komma in pga renovering i köket. Sluta vara en sån tråkmåns, Elin.

... Det får sjunka in ett tag, tror jag.

/Elin

2 kommentarer:

Vilse sa...

DU HAR FÅTT DIN LÄGENHET! Grattis, underbara Elin! Det betyder att du får laga all mat i världen som du har lust till, baka och stöka ner och strunta i att diska till dan därpå, äta ost till middag och sova utan att någon annan väcker dig. Okej? DET är värt att fira!!

Sandra sa...

Härligt! Grattis!