måndag 13 maj 2013

Nöjd

Solen har strålat idag. Det vet jag för jag spenderade exakt hela dagen utomhus. På filminspelning. Som oglamorös trafikvakt iklädd reflexväst och komradio. Eller platsassistent som det heter. Det var roligt, jag jobbade med bra arbetsledare och fick god mat. Det fanns kaffe och jag var alldeles varm i ansiktet när jag åkte hem. Säkert har ett par nya fräknar dykt upp på näsan. Ingen dålig arbetsdag alls faktiskt.


Och så kommer man hem och får finfint omdöme av Strumpan som ÄNTLIGEN HAR LÄST KLART MIN BOK!

Nu undrar jag bara när hon och jag ska ha tid att sitta ner och djupdyka i vad hon egentligen tycker. NÄRNÄRNÄR?! Djupdyka i min egen fenomenalitet är nämligen en av mina favoritsysselsättningar.

/Anna

3 kommentarer:

Vilse sa...

Trots den blygsamma uppgiften verkar du ha ett störtskönt jobb. Sol!

"Djupdyka i min egen fenomenalitet är nämligen en av mina favoritsysselsättningar."

Mina med! Vi *måste* vara släkt.

Kära Syster sa...

Det ska bli mycket spännande att se hur det går när vi ska göra denna djupdykning tillsammans. Blir det månne en studie i fenomenalitetskrock? En uppgift för systrarna?

/Anna

Vilse sa...

Eftersom vi är så ofattbart fenomenala alla fyra kommer det naturligtvis inte att bli ett problem. Det blir fenomenalt. Vi förhöjer varann.