måndag 1 april 2013

Katten musen nittiotusen

Sådärja, förra veckans beting är avklarat. Är himla nöjd över allt jag lyckats skriva över påsken. Eftersom förra veckan blev rätt mycket pannkaka har det varit en del att ta igen. Men folk (det vill säga mina familjer) har varit ytterst förstående och till och med påhejande. Och jag har lyckats hålla i skrivartrådarna även med folk i rummet.

Nu har barnfamiljerna börjat välla in i hotellet för att fika varm choklad. Eller om de liksom jag väntar på lunch. Hursomhelst går det inte att skriva längre och det gör ingenting. Jag är rätt mycket på banan.

Tiotusen kvar till mål.

/Anna

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

Heja Anna friskt humör, det är det som susen gör! Sassa brassa mandelmassa! Eller vänta, är det fotboll?

/E

Kära Syster sa...

Tycker absolut att vi adopterar alla hejaramsor till våra kreativa förehavanden. Kom igen E-lin kom igen!

/A

Vilse sa...

Jag ställer upp med vätskekontroller, blåbärssoppa och annat som kan behövas eftersom Elin tog hejaramsorna precis före jag hann paxa.

Men heja dig som håller dina delmål! Du är som en ohejdbar, punktlig MASKIN (i en värld där det finns maskiner som kan producera förstklassiga manus.)