lördag 23 mars 2013

Från det ena till det andra, till exempel från rockstjärna till affärsbiträde

Konsert avklarad, succé utnämnd, och inte en enda bild har jag att visa eller ton att höra. Jag hade helt enkelt för mycket annat att koncentrera mig på för att tänka på bevarande till eftervärlden. Men tänk foajé, tända ljus, lagom mycket folk, en liiite för ostämd flygel och magi i luften så är ni där.

Nu är jag sjukt taggad på att skrapa ihop det där bandet och göra en spelning som är bara min... Men först ska jag jobba. Tillsammans med Syster Yster, för ovanlighetens skull.

/Elin

2 kommentarer:

Vilse sa...

Kul att det var lyckat, men surt att syrran missade. Är sååå sugen på att höra dina låtar! Skulle teknik någon gång nyttjas till att filma någon liten strof, så skulle den här bloggläsaren bli själaglad. Trevlig helg!

Anna: Om någon timme bär det av på Oz-bio!

Kära Syster sa...

Jaaa! Ska skärpa mig på teknikfronten. Vill också se Oz!

/E