fredag 29 mars 2013

Den här långfredagen kan inte bli lång nog

Jag är igång igen, äntligen!
Men det tog hela förmiddagen idag och en lång genomgång med Elin om hur slutet egentligen ska lösas upp och knytas ihop. Vi filosoferade hej vilt över vilken logisk följd det får att min påhittade värld bitvis har andra fysikaliska regler än den verkliga. Vi listade ut hur var och en av huvudkaraktärerna bör avsluta sin resa genom boken och jag gjorde en lista över saker läsaren kommer att vilja få svar på.

Det var då Elin sa: "Men Anna, tänk vad långt du har kommit! Du sitter ju och reder ut hur allt ska sluta nu."

Ja tänk.

Prestationsångesten är hög nu.

/Anna

2 kommentarer:

Vilse sa...

Prestationsångest är okej, för du är igång! Det rullar nu och du är på upphällningen och jag är galet avundsjuk. Ingen påskläsning i världen kan matcha den skrivarlycka som väntar dig. Åh.

Kära Syster sa...

Jag börjar ana...

Tack!

/A