tisdag 4 december 2012

Inte konstigt att man blir tramsigt uppspelt


Förra veckan blev jag en av fem glada vinnare av Simonas bok Betvingade i Excessformat. Blev så fruktansvärt prillig över det!

Nu har paketet landat på min hallmatta och där fanns förutom själva mini-boken även ett skitsmart excess-fodral, ett par formatanpassade bokmärken plus Betvingade-choklad!

På riktigt tror jag att det här med mini-format är det nya svarta för alla oss som inte gillar att släpa omkring på stora böcker och inte alltid vill läsa e-bok alternativt inte har någonting att läsa e-böcker på. Än. *hrm, hrm tomten!* Fatta att jag kan ha boken i jackfickan! Särskilt med fodralet som skydd.

Än har jag bara hunnit bläddra i de tunna papprena, men de prasslar ljuvligt och lockar till omedelbar läsning. (Men jag måste hålla mig lite till...) Kanske borde jag skämmas, för jag har faktiskt inte läst Betvingade än (trots att jag var på plats vid releasefest och allt). Men jag har liksom sparat den här karamellen till ett tillfälle som kräver en karamell. Nu när den dessutom anlänt i det perfekta karamellformatet börjar det sannerligen dofta julläsning!

Tack Simona och Pocketförlaget!



/Anna

3 kommentarer:

bokkarameller sa...

Vore kul att höra en recension om själva Excessformatet när du läst den. De ser onekligen söta ut, men har inte själv prövat än.

/Maria

Kära Syster sa...

Absolut, det kommer alldeles säkert. I sinom tid, bara. Hoppas att jag inte har glömt det då...:)

/A

Sandra sa...

Klart du har en e-boksläsare - mobilen! Där läser jag mina. Gratis från bibblan.