fredag 16 november 2012

Medan vissa jobbar slackar andra

Var det någon mer än jag som kollade på "Roswell"? En av alla ungdomsserier på 90-talet, som råkar ligga på Netflix. Lite "Twilight", samma high school-romans mellan alldaglig flicka och stilig, mystisk hjälte fast med utomjordingar istället för vampyrer. Jag klämde två avsnitt eftersom jag tydligen inte klarar något annat idag.

Det är tubtoppar, glittrig ögonskugga, grunge-mode och trikåkjolar och Dido sjunger ledmotivet. Gotta love it!

Notera Katherine Heigl i 90-talslook!
/Elin

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag gillar inte alls övernaturliga grejer men ÄLSKADE roswell. Jag och min kompis var helt besatta av den, såg den varje onsdag efter skolan när den gick på fyran. Mkt mkt bra.

Hon kommer hit ikväll och vi har just skaffat Netflix, såatte. Kan ju bli Roswell-memory-kväll, det kan det ju.

Kära Syster sa...

Hurra!

/E