onsdag 7 november 2012

Luften ur

Efter den här dagen vill jag helst gömma mig under ett täcke och aldrig mer komma fram. Men det ska jag inte. Jag har ju en bok att skriva. Och för att kompensera dåligheter har jag bokat in skrivdejt med Strumpan i morgon, är-lika-med-roligheter. Så jag har bara tid att gömma mig under det där täcket i cirka åtta timmar i natt. Vilket jag hade gjort oavsett kvalitet på dag, om man säger så.

Därmed är det en ypperlig dag för kladdkaka! (Å nej, nu sa jag det förbjudna i alla fall!)

Fast det ska jag inte äta. Nä.

/Anna

2 kommentarer:

Kära Syster sa...

Skrivdejt med kladdkaka? Imorgon är det ju som okej att äta det igen, även för oss obstinata människor.

/E

Kära Syster sa...

Eller så tar jag med ostkakan jag har i kylen. Vi får se lite.

Ingen nöd på oss i alla fall...

/Anna