torsdag 11 oktober 2012

Att mingla med kändisar är att känna igen alla och hälsa på ingen

Pocket Entertainment bjöd på en mycket skön tillställning igår för att fira lanseringen av deras tv-kanal, ett helt nytt koncept som slår upp portarna på måndag.


Det kom vansinnigt mycket folk som alla var vansinnigt snygga och det hela var lite som att stå inklämd i t-banan under rusningstrafik med skillnaden att ingen var irriterad eller luktade illa. Själv hade jag till exempel den prickiga klänningen och extra många duttar parfym. Samt hade borstat tänderna!


Vid mingelevent av det här slaget krävs det nästan att man känner folk för att man ska stå ut med att knuffa sig runt. Det gjorde jag till den grad att det nästan var lite svårt att slita sig.


Men idag filmar jag reklam där en simhake spelar en viss roll så det var bara att pallra sig i säng någon gång i natt och sova några timmar för att vara uppe i gryningen igen.


/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Simhake - där lärde jag mig ett nytt ord!

Kära Syster sa...

Hehe. Inte ens simläraren i badhuset där jag hämtade den hade något namn för "stången" som hon kort och gott sa. Det är ju inte precis ett redskap man ofta behöver nämna i vardagligt tal. Men nu! Jag behövde ett ord och gjorde en variant av "båthake". Varsågod för obeställd bonusinfo.

/A