måndag 17 september 2012

Jag får nog ta med öronproppar till sånglektionen i morgon

Var det här jag skulle komma med en ursäkt för frånvaro? Den uteblir tyvärr, det blir så himla mjäkigt att ursäkta sig hela tiden. Jag kan istället rapportera att jag var  Nyköping, hämtade dokument som behövs för att CSN ska tro att jag faktiskt gör något när jag säger att jag pluggar, missade tåget, satt och pratade i på kyrkogård med fin kompis i två timmar i stället. Det blev ju bra, liksom.

Kan också rapportera att jag har gjort musikteoriläxan och än en gång konstaterat att jag är ett musikaliskt underverk utan dess like. Fast jag skolkade från min egen sångövning idag, fick ont i huvudet av att höra mig sjunga. Så... ja. Det finns lite kvar att jobba på.

/Elin

1 kommentar:

Kära Syster sa...

Åh, du fattar precis. Inga ursäkter behövs, och så fick du äntligen ihop ett inlägg. Topp!

/A