fredag 31 augusti 2012

En mingelafton senare: Välkommen Betvingade!

Vi firade Simona och hennes nya bok Betvingade under vansinnigt vackra tak i går. Under taken fanns en massa människor jag glömde ta kort på, snittar jag glömde ta kort på och bubbel jag glömde ta kort på. För TAKEN, liksom:



Men! Jag mindes att ta kort på författaren. Här i samtal med historiken Christopher O´Regan. Med lite fantasi kan man se dem.


Och! Jag mindes även att ta kort på bakverken. De var väldigt trevliga.


På väg hem öppnade jag goodiebagen (gottepåsen?) och tjuvläste prologen. För BOKEN låg signerad och skickades med som en PRESENT bland annat smått och gott. Hur generöst som helst! Ahh!


Tack för en underbar kväll, Simona!

/Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var roligt att träffa er båda igår :)

Kära Syster sa...

Detsamma! Nästa gång ska jag känna igen dig:)

/Anna