tisdag 14 augusti 2012

Dä ä bar å åk

Tänk att de allra enklaste idéerna kan vara så svåra att komma fram till. Men nyss kom det en. Och jag gör som jag alltid gör när idéer som värmer i hela bröstet dimper ner: reagerar direkt. Jag lyfte telefonluren och ringde en person jag just insåg måste vara den ultimata personen för mig att samarbeta med för att – lyssna noga nu, GÖRA EN FILM. För just det, jag måste göra en film nu. Det går inte att sitta och vänta på att projekten ska trilla över en, man måste kasta sig på dem för att komma dit man vill. Eventuellt är det väl magstarkt att säga att jag just kastat mig över ett stup, jag ringde liksom bara en bekant. Men samtalet föll i god jord och kan mycket väl innebära att vi framöver kastar oss över en klippa tillsammans. Himla fint.

/Anna

Inga kommentarer: