söndag 1 juli 2012

Den produktiva Lördagen (till skillnad från den lata Söndag som är idag)

I lördags hade Fotografen och jag en sådan där sällsynt perfekt lördagkväll. Såhär:

  1. Fotografen kom till butiken när jag slutade
  2. Vi gick till Vigårda och åt hamburgare (och Vigårda visade sig ha utökat hamburgermenyn och jag åt typ det godaste köttet ever)
  3. Vi gick till Kungsträdgården och åt glass, satt på bänk i kvällssolen
  4. Vi gick till Rigoletto och såg Rock of Ages!
  5. Vi kom ut, det var ljus, varm lördagkväll och Fotografen sa bekymrat att det skulle dröja ännu ett par timmar innan det blev mörkt.
  6. Vi gick in på Rigoletto igen och såg Snow White and the Huntsman!
  7. Vi kom ut, det var mörk, varm lördagskväll och Fotografen sa nöjt att vi skulle bege oss till Stureplan för att "plocka lite bilder".
  8. Vi "plockade bilder"på Stureplan med omnejd till ett projekt vi jobbar med och sedan åkte vi hem.
Idag har jag försökt läsa typ hela dagen. Tröttnar, byter bok. Och så har jag försökt skriva. Går sådär.

/Anna

Inga kommentarer: