fredag 4 maj 2012

*snörvel snörvel snörvel*

Är jag död? Antagligen inte. Förkylningen har släppt strypgreppet om åtminstone min ena halsmandel och den andra får jag nog tillbaka inom en rätt snar framtid. Hungrig är jag också. Det är alltid ett bra tecken, har jag hört.

Idag tog jag med mig alla pillerförpackningar till kontoret. Vi har nämligen PROVFILMNING med en massa skådespelare i jakten på den perfekta ensemblen. Det är mycket spännande. Eller, alltså, jag sitter på min plats och gör annat under tiden själva provfilmningen pågår. Passar dörren, så att säga. Känns som en lagom jobbig mjukstart efter att ha hängt hemma i soffan ett tag. Jag kan dricka hur mycket te som helst och snyta mig hur många gånger som helst utan att någon behöver ta illa upp, liksom.

I eftermiddag hade jag tänkt ringa ett viktigt samtal och jag undrar lite om det är att ta sig vatten över huvudet när jag fortfarande är rätt hes och egentligen inte kan andas?

/Anna

Inga kommentarer: