onsdag 2 maj 2012

En lägesbeskrivning och ett boktips i marginalen

Ojojoj, det verkar som att syster Yster är nere för räkning och att jag får hålla ställningarna här. Tja... jag är rätt trött. Beskrev precis för mina vänner hur det känns som att jag jonglerar en massa saker (som till exempel lektioner, spelningar, framtiden, festplanering) och bara hoppas att jag inte tappar något av det innan skolavslutningen. Efter den ska jag glida in i det stora grå molnet och upplösas i intet... Fast troligare är att jag har hittat på en massa andra kul saker att jonglera då. Jag gillar ju som cirkuskonster!

/Elin
Ps. En annan sak jag gillar är Åsa Larssons "Det blod som spillts", som jag längtar efter att läsa på tåget i morgon. Sjukt ovanligt att jag gillar en svensk deckare. Ds

Inga kommentarer: