måndag 16 april 2012

Berg har inga rötter

Idag är det en speciell dag för en alldeles speciell bok. En nybakad debutbok, som jag inte vet mer om än det författaren Manne Fagerlind har berättat på Debutantbloggen, har nämligen officiell release just idag. Och det värmer och inspirerar så ofantligt att läsa om Mannes resa, hur han längtat, kämpat och våndats för att komma fram till den här dagen.

Det kanske verkar märkligt att uttala sig om en bok man inte har läst, men jag tvivlar inte för en sekund att Berg har inga rötter är en välskriven historia. Så mycket förstår man av Mannes inlägg i Debutantbloggen. Man vill liksom läsa mer. JAG vill läsa mer. Och jag ser så mycket fram emot att läsa att jag måste skriva det här blogginlägget. Tydligen.

Bilden har jag lånat från Debutantbloggen. Okej?
/Anna

4 kommentarer:

Manne Fagerlind sa...

Tack! Vad glad jag blir! Och klart att du fick använda kortet.

Kära Syster sa...

Åh! Och generös är han också! Seså alla som läser här, håll utkik efter Berg har inga rötter!

/Anna

L sa...

Så boken handlar alltså inte om dig...

Kära Syster sa...

Hur rotlös jag än känner mig så nej, det gör den inte. Konstigt nog.

/Anna