onsdag 28 mars 2012

Och hjulet på veckan snurrar runt, runt, runt...

Efter en lång dags färd mot eftermiddag innehållande både afrikanska rytmer, polska på flöjt och många djupa andetag (kanske ett och ett annat skäll också) styrde jag cykeln mot Studio T där jag tjänstgjort som studioassistent hela kvällen. Slash sångpedagog. Slash tebryggare. Kanske mina främsta färdigheter.

Anyways, kunder var två trevliga tjejer som håller på att spela in en demo. Jag länkar inget än, vet inte hur officiellt något av det är. Men attans, vad trevligt vi hade! Men lite trist är det att komma hem, inte ha ätit middag och tänka att det spelar ingen större roll, för det är snart frukost ändå. Närmare bestämt klockan sex. Det tar liksom aldrig slut, om man får kvällsklaga lite.

/Elin

1 kommentar:

Kära Syster sa...

Indeed!

Och man får sannerligen kvällsklaga. Här har jag haft en skön avbrotts-dag, hoppas bara inte att det kostar mig hela helgen för att slita vidare med bokmanuset... Men vila måste man då och då!

/Anna