lördag 31 mars 2012

En inspelningsdag

Med fyra inspelningsplatser och en aningen för litet team, var det bara att göra sitt bästa med förflyttningar och hålltider.
Mitt bästa känns i benen idag, träningsvärken är överallt.
Det känns också i huvudet på grund av vätskebrist, gissar jag.

Men jag klagar inte, verkligen inte. Tvärtom är det härligt att arbeta praktiskt då och då och känna att man lever. (Kanske lite för härligt när man dessutom är utomhus och det haglar, men men.)

I den här backen, till exempel, sprang jag några vändor fram och tillbaka:


Och den här saken fick jag lotsa fram till inspelningsplatsen eftersom gatorna på söder inte bara är förvirrande utan även enkelriktade. Mest åt fel håll.


Gårdagens kaffekopp är min absoluta favorit: i engångskopp (jag veeet att det inte är miljövänligt, men skit i det nu) med inspelningsplats i förgrunden och utsikt i bakgrunden.


Sist på dagen agerade jag attributör och hängde rosor i regn. En vacker kontrast mot allt det grå!


Och det var det hela.
Som alltid ska det bli spännande att se resultatet.

/Anna

Inga kommentarer: