torsdag 23 februari 2012

Lyd, fingrar. Lyd!

Sedan igår kan jag inte skriva. Inte ett ord. Stopp. Kanske beror det på avsnittet jag försöker få till, att det är något fel med det. Eller så är jag bara tom nu när jag äntligen anar ljuset i tunneln för andra gången. Möjligtvis är jag rädd för att komma till slutet eftersom jag vet att det bara innebär att jag måste kasta mig på texten från början igen.

Jag hoppas att jag kan tvinga igång mig snart igen. Det brinner liksom i knutarna så väldigt snart vore himla bra.

*rullar tummarna en stund*

Nä, nu ska jag dra till Sture Bibliotek och lyssna till vad Arkiteksmuséets bibliotek är för något. Sedan ska jag på bio.

Fingrarna har fått nytt nagellack i dag i alla fall, det är ju fint.
Men varför göra idag det man kan skjuta upp till morgondagen, är det så ni tänker?

/Anna

Inga kommentarer: