fredag 13 januari 2012

Och ingen har köpt honung

Jaha, så sitter man här med filt runt sig och känner sig allmänt ynklig. Jag försöker mig på ett "Aaa" ibland, men det enda som kommer ut är "Vääs". Det verkar som om jag får ställa in kören idag...

För att se det från den ljusa sidan: Om jag är sjuk så betyder det att jag kan ställa in helgens millioner alla aktiviteter, såsom "baka bullar till kyrkfikat", "delta på församlingsfest", "spela i kyrkan" (I know, mycket kyrka den här helgen, det råkade bli så) och bara koncentrera mig på det viktigaste; "Sammanställa arbetsprov till musikhögskolan". Man måste ju tänka positivt, liksom.

Jag blir nog tvungen att sjukskriva mig via sms, tror inte rösten ränker ens till ett "Hej, det är Elin"...


/Vääääs

3 kommentarer:

Kära Syster sa...

Men lilla stackare! Kommer det bli så här efter varje torsdag?

/Anna

Kära Syster sa...

Det hoppas jag verkligen inte, nästa vecka tar jag med mig piskan och visselpipan.

/E

Kära Syster sa...

Gör't!

/Anna