onsdag 25 januari 2012

Lillördag

Det är tydligen onsdag idag och Lillstrumpa är hemma hos mig ikväll och strular till dygnsrytmen. Och så gärna så, det är ju så trevligt att hon är här!

Vi har just invigt en av presenterna jag fick av Lillsvägerskan idag: Ett Filmspel. Hur mycket jag än gillar att TITTA på film, kan jag inte påstå att jag vet särskilt mycket som det är värt att skriva frågor om. Som tur var visste vi ungefär lika lite, Strumpan och jag så matchen var jämn, Strumpan vann med en hårsmån eftersom hon håller reda på typ udda skådespelare och sånt.


Ett Filmspel är en välpaketerad frågesport som ser snygg ut i bokhyllan. Och ett trevligt lörd... jag menar onsdagsnöje.


/Anna

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag fick det i julklapp av min bror. Svårt men lite roligt ändå, tyckte jag!

Och jag minns ju knappt ens vad jag såg för film igår...

Kära Syster sa...

Roligt indeed!

/A