torsdag 29 december 2011

Start spreading the news

Sista luckan i skrivadventskalendern innehåller det eminenta priset skrivkurs i New York inklusive resa och boende. Vi måste vara minst trehundra som deltar för att priset ska delas ut.

Eftersom jag just har skickat in det vinnande bidraget känner jag mig manad att göra vad jag kan för att så många som möjligt ska maila in sina bidrag senast på nyårsafton så att jag får åka!

Så ni som läser här och gillar att skriva. Eller som skriver fast ni inte gillar. Kanske skickar ett mail då och då. SMS:ar. Marsch in och tävla!

/Anna

2 kommentarer:

Johanna sa...

Eh, låter ju helt fantastiskt, jag vill vara med!! Måste man ha gjort nåt innan eller kan man bara skriva in nu liksom? Och tävla? (har alltså inte hunnit kolla länken än).

Peppen!

Kära Syster sa...

Hello! Det är bara att ge sig in i tävlingen med hull och hår:) Lycka till!

/A